marți, 1 martie 2011

Sfârşit de iarnă, început de primăvară

În primul rând, astăzi fiind 1 martie, ziua marţişorului, vreau să vă doresc tuturor o primăvară frumoasă!


Îmi propusesem ca în luna martie să parcurg minim 100 Km pe bicicletă, din păcate datorită vremii şi lipsei de timp nu am reuşit să îmi ating acest obiectiv şi am făcut doar 34,50 Km în şaua bicicletei.

În schimb pot spune că am profitat la maxim de vreme, şi am avut două ieşiri cu bicicleta pe zapadă. Întâi am fost pe 12 februarie la Comana. Dacă anul trecut am fost primavara şi vara, clar trebuia să avem şi o tură: Iarna la Comana. Acum mai lipseşte şi o tură de toamnă, ca să fie circuitul anotimpurilor complet. Binenţeles voi merge din nou şi in primavară şi în vară la Comana. Probabil tura de primăvară va fi prin aprilie, sau în mai cu ocazia sărbătorii bujorului pe care anul trecut am ratat-o.

Apoi pe 26 februarie am făcut Încă o tură de iarnă în pădurea Cernica, dar spre deoesbire de data trecută, acum chiar am reuşit să mergem pe biciclete, şi a ieşit o tură foarte frumoasă şi solicitantă în acelaşi timp.

În luna martie sper sa acumulez un minim de 250 de kilometri. Se anunţă şi vreme bună aşa că am pregătit nişte ieşiri frumoase. Pentru primul weekend probabil vom merge într-o tură în pădurea Băneasa, iar weekendul următor probabil vom face tura din sudul capitalei, în căutarea cetăţii dacice Argedava.

Tot în luna martie mă gândesc că vom reîncepe probabil ieşirile de la Drumul bicicletei, şi voi participa la un eveniment deosebit, Earth Hour 2011, despre care vă voi povesti mai multe într-un alt articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu