miercuri, 30 martie 2011

O nouă dragoste

Mi-am cumpărat o nouă bicletă, pe care vreau să o prezint pe scurt. În primul rând trebuie să menționez că și pe aceasta, ca și pe Blacky am cumpărat-o tot de la Magazinul de Biciclete Bicishop.ro, cărora le mulțumesc pentru tot ajutorul oferit în alegerea și achiziționarea acestei biciclete.
Cube LTD Comp

Un pic de reclamă:
Bicishop Extrem pot fi găsiți la:
 Acum să trecem la prezentare:
Noua bicicletă este Cube LTD Comp model 2011

Cadrul este realizat din aluminiu 7005 double-butted.
Furca Rock Shox Tora TK Air cu o cursă de 100 mm are funcția de Lockout (pe ghidon), preload si rebound.
Schimbătorul spate este Shimano Deore XT Shadow, iar cel din față este Shimano SLX. Restul detaliilor tehnice vă las să le citiți pe site-ul producătorului. Menționez doar o diferență pe care am observat-o la capitolul echipare, bicla mea a venit încălțată cu modelul de avenlopă Rocket Ron în loc de Rapid Rob.


Momentan nu am apcuat să merg foarte mult pe biclă, am mers ieri de la magazin până la Earth Hour și acasă, iar azi o tură rapidă prin Poli, așa că mai multe informații vor urma ceva mai târziu.

Update:

Am înscris-o şi la concurs, aşa că dacă vă place vă rog să o votaţi aici: Concurs Freerider


Mulţumesc!


6 comentarii:

  1. Este inca e balcon. Urmeaza sa o vand.

    RăspundețiȘtergere
  2. cu ce va ocupati de va permiteti asa biciclete scumpe. eu de ex fac cam 1300 lei pe luna...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma ocup cu mai multe lucruri, dar bicicleta de fata am reusit sa o achizitionez prin munca la niste site-uri. Salariul meu de baza nu este cu mult mai mare, dar daca esti pasionat de asa ceva se gasesc variante. Acum poti achizitiona bicicleta si in rate. De exemplu prima bicicleta am luat-o in 12 rate. Anul asta cei de la bicishop ofera 14 rate prin sistemul Card Avantaj.

    RăspundețiȘtergere
  4. erau cam sictiritzi baietii de la BICI, si la telefon si live. ce-i drept pe 2 mai dar...
    imi recomanzi pe cineva de acolo?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu in ce sens erau sictiri, dar stiu ca sunt destul de aglomerati. Am fost si eu pe acolo pe la vreo 13:30, si era cam nebunie.

    Daca vrei sa iei ceva, cel mai simplu la ei e sa comanzi produsul pe site. In felul asta nici nu bati drumul degeaba pana acolo.
    Sa iti recomand pe cineva pentru ce anume? Cristi este patronul magazinului. Poti discuta cu el.

    RăspundețiȘtergere