luni, 16 august 2010

Ce a fost si ce urmeaza

La sfarsit de saptamana, m-am gandit sa va plictisesc cu ceva cifre, si evenimente.

Asadar sa incep cu cifrele: am pedalat 155 de km saptamana asta prin Bucuresti, si am reusit sa ating o viteza maxima de 51 km/ora in timp ce media este undeva la 23 km/h.

Luni si marti au fost dedicate "antrenamentelor" in zona Academia Militara-Cotroceni-Regie, pentru a profita de micile urcari din aceasta zona.

Miercuri am facut pauza...

Joi am participat la Drumul bicicletei 2. Ne-am adunat dupa cum am mai spus vreo 12 biciclisti si am pedalat ~ 8 km prin cartierul Drumul Taberei.

Vineri am participat la Ciclopromenada nocturna 6 alaturi de ~ 100 de oameni, am plecat din parcul Izvor, in jurul orei 24, am parcurs Str. 13 Septembrie, pe unde ne-am intalnit si cu doi reprezentanti ai Politiei Circulatie. Dupa cateva parlamentari ne-am continuat drumul pe Bd. Ghencea apoi pe Drumul Taberei, am facut bucla, am ajuns pana la Bd Vasile Milea, si am coborat pana in regie.

Sambata am luat parte la un nou BikeWalk, iar de data asta pe langa o parte din gasca de cartier, a fost alaturi de mine si Radu.

Duminica m-am plimbat singur prin Bucuresti aproximativ 27 de km, si in ciuda caldurii si a vantului ce imi sufla din fata am resuti sa mentint o viteza medie de ~25 km/h.

Urmeaza o saptamana cu ceva mai putina pedalare probabil, dar din care sigur nu va lipsi Drumul bicicletei 3, eveniment la care va astept si pe voi. Asadar ne vedem joi la ora 20:15 in dreptul complexul Favorit din cartierul Drumul Taberei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu