marți, 14 septembrie 2010

Bicicleli

Fiind ocupat cu alte scrieri si inscrieri, nu prea am mai apucat sa scriu pe aici nimic, asa ca m-am gandit ca ar fi timpul sa va tin la curent cu ultimele bicicleli.

Joia trecuta binenteles ca am fost la Drumul bicicletei 6 (Drumul Taberei - Militari), cea mai mare editie de pana acum, atat ca numar de participanti, cat si ca distanta si timp. Ne-am adunat 18 oameni la Favorit pe la 20:15, am pedalat ~ 15 km, am pus petice pe camere (altii), am mancat Shaorma (tot altii), am baut bere calda, si pe la 12 noaptea am plecat fiecare catre casa lui.

Apoi sambata am fost la Drumul bicicletei in afara orasului alaturi de Laura, Ovidiu, Helmut si Marian. Am vizitat Palatul Mogosoaia, ne-am plimbat prin Buftea si am descoperit ca exista piste de biciclete amenajate pe carosabil, am facut fotografii, am vazut rate si cormorani, am trecut pe langa o stana. Pe scurt a fost o zi superba!

Joia aceasta voi merge din nou la Drumul bicicletei, iar sambata voi merge la ultima editie din acest an a Cube Days, la Cernica. Sper sa mai ies intre timp la cateva ture de "antrenament" prin oras intrucat saptamana viitoare vrea sa fiu pregatit pentru concursul de la Predeal.

Apropo m-am inscris la concursul organizat de Biciclistul! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu