duminică, 10 aprilie 2011

Expo Bike 2011

Weekendul ce tocmai se incheie a avut loc a doua ediţie a Expo Bike 2011, ce a fost organizat în cadrul Romaero Băneasa. Nu are rost să va indic un link către site-ul evenimentului incât organizatorii nu s-au obosit să lucreze la acesta.

Sâmbătă am dat şi eu o tură pe la această expoziţie pentru a vedea progresele înregistrate faţă de ediţia de anul trecut. Întradevăr anul acesta am avut o reprezentare mai bună, fiind prezenţi mai mulţi expozanţi decât în 2010. Cei de la Freerider au fost şi ei prezenţi oferindu-ne informaţii de la locul desfăşurării. Dealtfel a fost şi primul stand la care m-am oprit şi unde am primit un plic cu stcikere. Apoi la următorul stand am încercat o bicicletă Vanmoof şi o Streeda. Ce senzaţie! Vă recomand să le încercaţi pe amândouă. De aici ne-am oprit la standul Veloteca care putem spune că au reprezentat una dintre atracţiile acestei expoziţii. Ei fiind responsabili pentru participarea camionului Austriei la Trial, Domnik Raab, a cărui demonstraţie a încântat pe cei prezenţi la eveniment. Tot datorită celor de la Veloteca am avut şi un rastel de biciclete la intrare, este adevarat ca nu încăpeau prea multe biciclete în ele, majoritatea fiind legate de gardul din apropiere. Aici organizatorii mai au de lucrat se pare. Cu toate că se anunţa cu surle şi trâmbiţe că va exista un dirt park amenajat, nu am văzut decât nişte paleţi aruncaţi în faţa hangarului în care a avut loc expoziţia.

Mi-am continuat plimbarea către standul Maros, wow ce de bicle, ce de accesorii... superb! Am văzut un tricou care îmi plăcea, am înrebat de preţ, dar din păcate mi s-a răspuns că dacă nu are preţ afişat nu ştie cât costă. La standul Cube, amenajat de cei de la BikeXpert în schimb, o grămadă de băieţi săreau să te ajute imediat ce intrai, oferindu-se să te ajute cu informaţii, şi toţi fiind înarmaţi cu liste de preţuri. De altfel aici am primit şi un mic cadou din partea lor, un bidon de 500 ml, inscripţionat de Schwalbe, dar realizat de cei de la Tacx. Întamplarea face că îmi prinde bine, întrucât chiar aveam nevoie de unul, aşa că le mulţumesc încă o dată pe această cale, cu toate că nu cred că ajung ei pe acest blog. Bineînţeles că au mai fost şi alte standuri, dar nu stau să le amintesc aici pe toate.

În concluzie pot spune că s-a văzut o mică evoluţie faţă de ediţia precedentă, şi o astfel de expoziţie este foarte importantă pentru piaţa de profil din ţară noastră, dar mai avem mult până când vom învăţa să trecem peste "românisme", mai avem mult până când vom învăţa să organizăm un eveniment aşa cum trebuie.

Voi ați fost la Bike Expo? Ce impresie va lăsat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu