duminică, 10 aprilie 2011

Ce mai fac

Ce mai fac eu? Păi între planurile de renovare a apartamentului, plimbări la expoziţii, lucrul la diferite bloguri şi site-uri, îmi fac timp să mai mai ocup şi de bicicletă, aşa că mă gandesc la următoarea ediţie a Drumului Bicicletei, ce va avea loc joia viitoare, şi în acelşi timp m-am gândit să vă pregătesc, nu una, ci două ture pentru weekendul următor. Aşa că pentru sâmbătă am pregătit îmrepună cu Adi Murariu o tură Spre Pădurea Ciolpani. Plecarea va fi la ora 9:30 din parcul Gării de Nord din Bucureşti.

Despre tura de duminica viitoare nu vă voi spune încă foarte multe, decât că azi am fost pe traseu, şi va avea ~ 30 Km şi asfaltul va alterna cu drumurile de macadam, piatră sau pământ, astfel încât să avem parte de toate tipurile de teren. Traseul va fi unul destinat celor mai puţin iniţiaţi.

Aşadar ne vedem joi la a XIX-a ediţie a Drumului Bicicletei, pe la ora 19:00, apoi ne vedem sâmbătă, şi din nou duminică.

Lanț întins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu