luni, 31 ianuarie 2011

Review ianuarie

După cum spuneam azi dimneaţă, în 2011 sper să fac peste 5000 de Km. cu bicicleta.

Cu toate că am început anul pe bicicletă, pe 1 ianuarie am fost la Plimbarea în grup, în ianuarie nu am reuşit să adun decât 45 de Km.

În afară de plimbarea din 1 ianuarie, care mi-a plăcut foarte mult, şi care sper să devină o tradiție, au mai fost doar două scurte ieşiri, una într+un weekend prin parcul Politehnicii, şi încă una sâmbăta asta.

Sâmbătă am fost alături de alţi 12 "nebuni" într-o scurtă plimbare prin pădurea Cernica.
La intrarea în pădurea Cernica
Pădurea ne-a aşteptat cu multă zăpadă prin care nu prea se putea pedala şi noroi îngheţat. În schimb plimbarea pe lacul îngheţat pot spune ca a fost un deliciu. M-aş întoarce iarna asta la Cernica doar pentru a mă mai plimba un pic cu bicla pe gheaţa lacului.

Andrei a realizat un montaj foto-video al plimbării noastre la Cernica: Traseu MTB BUCUREŞTI - PĂDUREA CERNICA PRIN ZĂPADĂ.

Cu toate că s-a lăsat un pic aşteptat Mircea a fost un ghid bun, el fiind la Cernica, la el acasă. Din păcate tot el a fost şi ghinionistul grupului, şi singurul care a făcut pană.

Următoarea tură va fi în februarie la Pădurea Comana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu