marți, 28 iulie 2009

Vf. Omu (2507 m)

In weekendul 17-18 iulie 2009 am revenit pe munte. Dupa o absenta lunga, de mai bine de 5 ani, am reinceput ascensiunile. Si cum altfel puteam sa incep decat cu ultima urcare. Astfel sambata 17 iulie am urcat la Varful Omu (alt. 2507 m) situat in masivul Bucegi. Traseul a inceput din statiunea Busteni si am urmat traseul marcat cu dunga galbena: Plaiul fanului - Poiana Costilei - Valea Cerbului - Cabana Omu. In jurul orei 17 ne-am cazat la Cabana Omu, pentru ca apoi sa facem cateva plimbari prin imprejurimi. Am ajuns exact cand trebuia pe Varful Bucura pentru a urmari apusul soarelui, pentru ca apoi sa ne intoarcem la cabana. A doua zi am coborat inpaoi in Busteni urmand traseul: Cabana Omu - Bucsoiu - La Prepeleac - Poiana Pichetu Rosu - Poiana Costilei - Busteni.

Aceasta stire am postat-o si pe site-ul meu si al Ralucai, www.radusiralu.ro, sub o alta forma.

Poteci insorite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu