joi, 17 martie 2011

Melodiile preferate din filme

În ultima vreme nu am mai scris pe blog decât articole legate de bicicletă şi ture cu bicicleta. Dar uite că în urma invitaţiei primite de la Radu Balan scriu un articol cu un subiect complet diferit. Bloggerilor le place sa joace leapşa, aşa că cei de la UTV au lansat Leapsa: Melodia ta preferata dintr-un film. Nu prea mă uit la televizor, aşa că în mod normal nici nu aş fi pomenit de UTV, dar intrând pe site-ul lor am observat că şi ei susţin campania Earth Hour, ca şi mine. Ei au lansat acest "joc" ce a trecut de la un blogger la altul, şi în final Radu mi-a aruncat mie mănuşa.

Radu deja am văzut ca a menţionat două melodii care îmi plac şi mie foarte mult, aşa că nu le voi mai repeta şi eu.

Unul dintre filmele mele preferate este Vioara Roşie (The Red Violion/Le violon rouge), film ce are o muzică extraordinară, câştingând de altfel multe premii pentru muzica originală din film, printre care şi un Oscar în 2000. Îmi place toată muzica din acest film, dar nu o să amintesc decât tema principală (Main Theme) şi Kaspar Weiss, Musical Prodigy. Restul vă las pe voi să le descoperiţi urmărind acest film extraordinar cu o muzică deosebită.


O altă melodie care îmi place foarte mult este Princes of the Universe a formaţiei Queen. Melodia este din filmul Highlander.







Vreau să mai aduc aminte de muzica din Regele Leu (The Lion King):






Sper că vă plac selecţiile mele!

În continuare leapşa merge la Andrei Chiriac, şi Marian Vulpe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu